4 טיפים לאחסון תוספי תזונה וויטמנים

15/06/2023
4 טיפים לאחסון תוספי תזונה וויטמנים

טמפ' ולחות מתאימים

חשוב לשמור את התוספים והתזונה בתנאים מתאימים. חום ולחות הם האויבים שלנו, ויכולים לפגוע בחיי המדף של המוצרים. גם אם אנחנו מאחסנים ויטמנים\תוספי תזונה במטבח, אנחנו  צריכים להזהר מלחות ומחום - בישולים יוצרים חום ובסביבת הכיור יש הרבה לחות. 

 

קראו את התווית ואת הוראות היצרן

היו בטוחים כי קראתם את הוראות היצרן ואתם מבינים אותן. תמיד גם תוכלו לחפש את ההוראות באינטרנט באתר של היצרן. אם תצטרכו עזרה במציאת הוראות היצרן, אל תהססו לפנות אלינו בוואצפ. כמו כן, תמיד תשימו לב לא לצרוך את המוצרים אחרי תאריך התפוגה שלהם.

 

שמרו על האריזה סגורה היטב

תיהיו בטוחים שסגרתם את האריזה לחלוטין. אפילו אם נשארו מעט מרווחים, הם יכולים לאפשר כניסה של אוויר לאריזה, מה שיפגע בחיי המדף ואיכות המוצרים.

 

הפטרו מהאריזה בצורה נכונה

 כשפג תוקפם של המוצרים שלכם, במידה ואין יש הוראות מיוחדות מהיצרן, ואם לא הדרך הכי טובה להפטר מהתוספי תזונה\ויטמנים שלכם היא: לערבב את השאריות עם חול\אבקה, לשים את האבקה בתוך שקית כדי למנוע ממנה לדלוף ולזרוק את השקית לפח. אנחנו מציעים לנהוג ככה בשביל למנוע מילדים, חיות ועוד לגעת במגע או לצרוך בטעות את הויטמנים\תוספי תזונה שפג תוקפם. כמו כן, מומלץ למחזר את אריזת הפלסטיק בה תוספי התזונה\ויטמנים הגיעו.

 

 

 

עוד כתבות

תגובות (0)

אין תגובות למאמר זה. היו הראשונים להוסיף תגובה!

הוספת תגובה